- S A H A B A T -

Isnin, 20 Jun 2011

Proses | Syahwat


Kau telah membawa cinta jauh dari batasan. Cinta ini tidak selamat lagi. Alat kawalan jauhnya kehabisan bateri. Pasti tsunami bila alat ini mati. Celaka!

Hanya disini ada penahannya (iman). Disitu kau mahu meraba. Tidak mahu lagi meneka. Kau sudah mahu merasa. Bagaimana bentuk-bentuknya, ukurannya. Dan selepas itu, 100 peratus kau berkemahuan mencapai pujukan nafsumu.

Perlukah cinta itu dimanja dan dilagukan? Seharusnya dibawa ke pelaminan. Atau bermukadimah di hotel-hotel murah? Bajet. Kau perlu bertahan dan menahan. Dengan kenakalan separuh dari jiwa. Berbuak-buak mahu keluar. Cuba memuntahkan laharnya. Kau cubalah menahan !




Notha : Bukan bacaan umum? Ahaks!

18 ulasan:

Miscellaneous Smiles berkata...

ocehh tak phmm~

ghost writer berkata...

cinta itu harus dirasmikan...

Bella Bell berkata...

haaa... saya macam paham... kot... heheheh!!~


errmmm.. saya mahukan yang sah! :)

*tetiba rasa nak kahwin.. hahahah



^^

pemuzik jalanan berkata...

Bertahan ;p
Kahwinla kau.
Jemput aku eh.

Mehmed - berkata...

Pijahh: aku pun tak paham


Gw: betul ke?


Bell: aku pun rasa camtu..haahah!


Yuha: belum lagi lah,kita masih boleh bertepuk tampar. Ahaks!

delarocha berkata...

dah masuk hukum wajib ni

segerakan lah :-)

Abang Jonni berkata...

kawen... sblm jadi yg bukan2... huhuhu

Nobita Sensei berkata...

berbuak-buak? mak aihhh.

vampire's lovex berkata...

cinta aku,aku nak cinta aku berakhir dengan pernikahan,baru sesi raba meraba...hahaha. sila jgn gersang baca komen aku nih..kahkah

asuhara sue berkata...

kau sedang bercinta ke med?
sabar ya med...ahaks!

ENCIK TIKUS berkata...

bacaaan umum.. itupun kalau budak2 nie paham lah apa yang dibaca.. kikiki

maCy berkata...

secara halal. jemput macy di alamat.

JBdlsjbefdlabxfjebwa

;D

nawal addina berkata...

wajib ! XD

cpt2 ! ;)

Kisah Hati berkata...

halalkan ia... pastikan bawa bahagia...

Bella Bell berkata...

haaa.. jangan lupa jemput saya bila nak kahwin nanti.. :)



^^

Mehmed - berkata...

delarocha: betulkan? haa dengar tu..Ahaks!


Abg jonni:mesti kawin tu..heheh!


Nobita sensei: gelojoh betul..


vampire:hampir lah..haha


sue:ish! bukan aku lah.


encik t: aku sendiri pun kadang tak paham..


macy: poskodnya? Ahaks!


nawal addina: kalau nak cepat kena berlari..


kisah hati: mudah2an


bell: bila? bila nak kahwin nanti? ok. Ahaks!

alexa yussida berkata...

hotel2 murah..tak menahan..hoho

psst..mana tak marah,sedih kut die ckp cam gitu..tak kenal org tp ske hati die je main komen cmtuh..

Mehmed - berkata...

menahan lah hehe


Ala,kau tu pun jangan la nampak marah sangat.dia tu mungkin sayang sangat kat kau sebab tu dia komen macamtu..aku yakin. Ahaks!