- S A H A B A T -

Khamis, 16 Jun 2011

Proses | Rasa

Kilang jiwa sudah penuh dengan rasa. Maafkan lah. Dia berdebu dan mendesak nafas untuk menyentap oksigen secara santun.


Rongga juga sudah tertutup.


Noktah


Sekian.


Noktah






Notha : weh! sahaja aku. niat. Ahaks!

18 ulasan:

delarocha berkata...

kau rasa apa yang aku rasa?

Miscellaneous Smiles berkata...

paksuuu..pasaipa.?

ehh paksu tak pose penuh..wohh taun lepas..>,<

ghost writer berkata...

bagi masa seminit.

okay,bernafas semula.

asuhara sue berkata...

selama ni x sopan santun ke kau hirup oksigen med?

ENCIK TIKUS berkata...

aku pandai cpr beb.. nak ?

Mehmed - berkata...

delarocha : aku rasa tapi mungkin tak sama.


pijahh : pasal cari pasal. mana kau tahu ni. Ahaks!


GW : ffuuhhh!!! lega.


sue : aku gelojoh. hahah!


encik T : no, thank! Ahaks!

pemuzik jalanan berkata...

Aku tak paham -.-

Kau tak sihat, meh aku rawat.
Aku kan nurse hensem.

Bella Bell berkata...

errr.. kenapa ni mahmed? tak sihat ea? mai nak tolong rawat.. saya boleh jaga awak.. hehe ^^

Bella Bell berkata...

jap mahmed.. lawa la blog baru awak ni.. suka warna hijau kat atas tu.. hehe..

pasal calon isteri.. ermmm.. nak yang macam mana? nanti gtaw saya ok? insyaALLAH saya carikan untuk awak.. abang kesayangan saya ni :)

Miscellaneous Smiles berkata...

paksu (eh gatai lak nk pnggil paksu)

haha

yelahh hri tu mlantak dpn ank buah tak malu..habq kt tok hahaa~~

Mehmed - berkata...

Yuha : aku sihat disitu,tapi disini sakit.jiwa.kau tahu rawat jiwa?kau memang hensem. Ahaks!


Bell : tolonglah jaga aku haha^^
lawa? trimas.calon isteri? takpe bell sebab sekarang terlalu ramai nak jodoh kan aku.kau juga kesayangan aku dik. Ahaks!


pijahh : habaq la. tok pandai baca jawi je heheh!

Bella Bell berkata...

haha... tak pe mahmed.. insyaALLH.. kalau ada jodoh tak ke mana.. doa2 je la okeh ^^

Mehmed - berkata...

jom kita doa sama ya bell ^^

vampire's lovex berkata...

banyak nya noktah.....

koma aku....

Mehmed - berkata...

heheh !

Siti Mashitah Saidin berkata...

koma?

Kisah Hati berkata...

buang debu itu... biar ia bernafas dengan lancar...

linda a.k.a ibusumaiyah berkata...

akak cuma paham NOKTAH jer....ahaks