- S A H A B A T -

Selasa, 28 Jun 2011

Proses | Barah

Dakwat hitam telah tersimbah pada hati. Sedang dulu hati juga ditoksik. Beracun. Parah sudah keadaannya. Matahati didalam hati tunggal ini, makin mati. Akibat kedurjanaan jasad.


Tenat.





Roh juga makin berat. Tiada cahaya dan kabur.

18 ulasan:

Miscellaneous Smiles berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
cik ciput berkata...

dosa2 kecil, kalau dibuat terlalu kerap, akan merebak dari tompok hitam yang kecil menjadi besar..

lakukan penyucian jiwa..sujud pada-Nya, minta ampun seikhlas rasa..dan hati kau akan suci kembali, bak kain putih yang tidak pernah ternoda lagi..

*kau, ada barah?

vampire's lovex berkata...

hati yang bertoksik boleh sembuh bila dapat penawar yang betol2 penawar...

aku pon tak tahu apa aku ckap..hue hue...

vampire's lovex berkata...

pijah !!! kau buat onar apa kat sini !! haihhh... haihhhhh haha

asuhara sue berkata...

barangkali hati akan jadi putih kembali med, kerana kesedaran sudah menjelma. banzaiii!

delarocha berkata...

belum terlambat merawat

Bella Bell berkata...

errrrr.. ummm.. errrrr.. ummmm...

ok.. tak tahu nak cakap apa.. hahahaha!!~

tp hati yang hitam tu pasti boleh di putihkan semula.. insyaALLAH :)




^^

yenyenpreng berkata...

dun.ya?

Amiey White berkata...

Barah itu ada proses untuk penyembuhan . sukar ? ye . tapi pasti akan berhenti jika kamu kuat ,

linda a.k.a ibusumaiyah berkata...

barah ? masih belum parah barangkali..:)

nawal addina berkata...

tatau nak ckp ape -.-

ziana berkata...

ish kronik nehhhh!!!

pemuzik jalanan berkata...

Med. Kau dah betul parah nih.
Mungkin kau belum ketemu cahaya yg sebenar. Kan?

Miscellaneous Smiles berkata...

vL kau suru kan..hahahhahha~

Mehmed - berkata...

cik ciput: minta ampun, sujud, ikhlas jiwa, memang penting.barah? harap bukan aku.


VL: perlu cari penawar. pijah memang nakal. Ahaks!


sue: tersedar. banzai!


delarocha: bernasib baik.


bell: insyaAllah kan? hehe!


yenyenpreng: harap bukan aku.


amiey white: harus kuat.kan?


linda: masih belum :')


nawal addina: cuba senyum ;')


ziana: minta tak kronik!


Yuha: cahaya kadang samar. salah sendiri kan?


Pijah: kau nakal. nanti aku rotan. Ahaks!




Maaf semua, abaikan. Ini hanya tulisan. Ahaks!

vampire's lovex berkata...

kau rotan pijah wehhh...rotan.. hahaha

Miscellaneous Smiles berkata...

grrr

Mehmed - berkata...

memang nak kena ni! hahah!