- S A H A B A T -

Jumaat, 17 Jun 2011

Proses | Semangat

Bangkitlah semangat. Kau telah diseru atas nama kasih dan sayang.  Susup masuklah ke dalam. Jeritkan pada sesaraf lena yang tak mahu dimiliki.




Titik noktah.




Notha : Belum mahu bangun lagi.

20 ulasan:

Bella Bell berkata...

yeahhh.. cepat bangkit wahai semangat... bella bell seru dengan kasih sayangnya untuk kamu bangkit.. hehehehhe!!!~


^__^v

ghost writer berkata...

jangan diajar selalu.

fokus beb.biar semangat menujah jiwa.

pemuzik jalanan berkata...

Chill la kau.
Mari bangkit sama :)

delarocha berkata...

bangkit memenuhi seluruh pelosok urat saraf..

Mehmed - berkata...

Bell : wah.ajaib. semangat terus mahu bangkit. Ahaks!


GW : aku cuba fokus der


Yuha : mari! heheh.


delarocha : proses kejut.

Siti Mashitah Saidin berkata...

semangat aku pon masih belom bangkit

Si Hitam Manis berkata...

bangkit lah kau sblum aku bangkitkan kau.Ahaks :D

vampire's lovex berkata...

aku nak seru semangat aku kat sini jugak !!

datang lah semangat,bangun...bangun....*panggggg..huehue :P

shida anwar berkata...

semangat saya juga x mahu menjelama..aduh..bingung

Abu Huzaifah berkata...

pembakar smngat...huhu.. :)

RepublicAku berkata...

semangat waja...

asuhara sue berkata...

aku kalau tak de semangat nanyi aje lagu xpdc semangat yang hilang tu dan beberapa lagu jepun yang mungkin kau tak pernah dengar!

Mehmed - berkata...

SMS : kita sama.


Hitam maini : haha takut!


vampire : baring...baring..*pinggg hahah! ;'P


shida : kalu bukan hari ni, mungkin esok.


A huzaifah : bako jer yob Ahaks!


republicAku : padu..


sue : aku lupa lirik hahah! nanti kau bagi aku dengar.

Fyqa berkata...

belum mahu bangun lagi ?

kte la updte entry dlm tdo. hik ;)

Bella Bell berkata...

mahmed.. bila nak update blog.. huhuu~~

cik ciput berkata...

semangat mesti diseru untuk bangkit ya?

*datang melawat dri minah hensem

Siti Mashitah Saidin berkata...

semangat sy belom bangun

Mehmed - berkata...

Fyqa: dalam tidur? heheh!


Bell: heheh! rindu kat aku eh? Ahaks!


Cik ciput: mesti..


SMS: jangan tutup blog kau ya.

Kisah Hati berkata...

aku mahu bangun... mencari semangat itu...

Mehmed - berkata...

mari bangun sama..