- S A H A B A T -

Selasa, 31 Mei 2011

Proses | Wajah

Terlalu ramai yang ingin,
Mahukan kau bersama aku,Menjalin asmara,
Hanya kau dan aku.
Kaulah wanita,
Dan dia lelaki gosip,
Pencerita cinta bersiri,
Cerita yang dibuai-buai.
Bila akal ini pertama kali,
Memproses mata untuk melihat,
Si perempuan manis juga pemalu,
Agak sopan juga penyantun.
Ahh! aku tak patut menilai,
Zahir juga dasarmu,
Aku belum benar mengenalimu,
Biarkan saja jiwa ini merasa. Bagaimana?




Benar, satu pun tidak benar,
Bolehkah kau melihat wajah,
Wajah aku yang sebenar,
Dalam posisi juga sisi ini,
Dan aku tak kan berganjak.



Notha : Gilaaa !!! Ahaks!

12 ulasan:

Pijahh' de-Arr berkata...

sbnrnya justin b tak hencem langsung..~

abg aku lgi encem okey=)

belogkiter berkata...

justin comey

pemuzik jalanan berkata...

-.- AHAKS!
Apakah ni? si bibir eh yaww

delarocha berkata...

kemewahan dan popularitinya membuatkan dia kelihatan comel di mata gadis gadis.

jika dia sekadar peon di tempat aku bekerja.. arghh biasa biasa sahajaaa

Abang Jonni berkata...

mmmm... comel lg adik aku...

kehkehkeh...

Mehmed - berkata...

Pijahh : aku tau abg kau memang cute Ahaks!

belogkiter : gal luv justin

Yuha : cerita cinta bergosip yang meraban Ahaks!

delarocha : mungkin kerani pejabat kau bekerja minat dia he heh..

Abang Jonni : yang bongsu? hahaha

blog-tips-kurus berkata...

dia smart kerana dia mampu menggubah lagu dengan jayanya & lincah di pentas. bukan-kipas-susah-mati dia. hehe!

Bella Bell berkata...

justin bibir cute dan jambu! heheeh!!~


errr.. awak pon sama jugak.. cute! even tak pernah tengok.. haha!!~

Mehmed - berkata...

tips : jangan kipas, aircond kan saja Ahaks!

Bella : tengok topeng lah..kan? hehehe

*tengah cuti2 Malaysia yer..

Bella Bell berkata...

a'ah.. tengah cuti.. hehe.. sebenarnya tengah ambik lesen kete..huhuu!!~

Mehmed - berkata...

nanti boleh bawa aku jalan bando bila ada kereta nanti ye dik Ahaks!

Kisah Hati berkata...

kau lebih bagus dari dia mungkin... hehe...