- S A H A B A T -

Sabtu, 28 Mei 2011

Proses | Tudungan

Wanita. Kau sempurna.

Tetapi kenapa? Kenapa masih terlihat itu, sedang kau menutup yang ini.
Tidak jelas? Kau cantik bila bertudung kepala. Kau makin ayu. Ketimuran. Kitakan manusia timur. Namun sayangnya, kau masih berkelakuan aneh. Dalam kau mengejar zaman, kau terlupa yang kau telah longgar.

Kau masih lagi menampakkan dadamu yang padat
Kau masih lagi berbaju ketat.
Kau masih lagi berkain singkat.
Kau masih lagi itu...
Kau masih lagi ini...

Benarkan hati bersangka baik.

Tak mengapalah...
Dia baru dalam proses ini.

Tak Mengapalah...
Sekurang dia telah mencuba.

Tak mengapalah...
Papa dan mama masih ada.

Tak mengapalah...
Dia belum jumpa contoh yang baik.

Tak Mengapalah...
Dia tidak pernah dengar ayat yang menghukum.

Tak mengapalah...
Hidayah milik tuhan.

Tak mengapalah...
Aku sendiri tidak betul.

Tak mengapalah...
Kita tidak menegur ( cara hikmah )



Tak mengapalah...
Kau dan kami mungkin masuk neraka.

Hah !!! Tak mengapalahhh...



Notha : Tak mengapakah kalau tak mengapalah? Ahaks!

9 ulasan:

delarocha berkata...

pengabaian

ghost writer berkata...

aku benci ko med...

ko dah buat aku rasa menyintai mereka.haha

Bella Bell berkata...

dan pada yang dah bertudung tu biar lah sempurna.. :D

saya sedang cuba utk mengubah diri.. insyaALLAH ^^

Siti Mashitah Saidin berkata...

tudung saji? tak apa lah...

pemuzik jalanan berkata...

Tak mengapalah.
Biar diri mereka tanggung.

Tudung saji pun boleeeee.

Mehmed - berkata...

delarocha : terabai kan..tak mengapakah? heheh

ghost writer : kau memang hantu Ahaks!

Bella : hidup mesti ada proses ubah..lelaki pun kena brubah ;')

Siti : takut nak amik gamba org bertudung nanti kena saman...haha

pemuzik J : yela tak mengapalah


Maaflah kalau bahasa aku menyinggung perasaan sesiapa..aku tiada niat..sungguh! Ahaks!

Pijahh' de-Arr berkata...

ahaks. . .~~

mahmed..baju ketat nmpak 6pack kat belakang uh..

op =D

Mehmed - berkata...

Pijah : kau mana tau ni heheh ops!

Pijahh' de-Arr berkata...

heheee..

jgn gtau sapa..rhsia kita je ni..=p