- S A H A B A T -

Rabu, 11 Mei 2011

Jom Lepak di Bangku Kosong



Salam. Pertama kali aku buat benda-benda semacam ini. Kenapa agaknya. Entahlah. Mungkin itu dan  mungkin juga yang ini. Mungkin dia seorang lelaki yang berwatak baik atau aku yang mahu blog ini dikenali. Ahh ! boleh jadi keduanya sekali. Kalau kau juga suka, tak salah kalau kita sama menjengah di blog Bangku Kosong itu. Ahakss !!!



Notha: Aku mungkin sudah hilang punca. he heh. Jangan marah haa.

15 ulasan:

HAJAR hasan berkata...

wah wah wah! go lah bro! :)

Siti Mashitah Saidin berkata...

bangku kosong? ada alamat url nya?

todt.. berkata...

tak salah bila kita rasa tak salah dan memang takde salah pun bila sekali sekala kita buat mende yang tak salah...peace no war! ☻

misz athiqah berkata...

salam..jenguk jengah di sini dari blog BK..=)..be ur next follower too..=)

sumaiyah_nda berkata...

kiter dah lepak...:)...

....selamat melepak...

hasrul hassan berkata...

Salam.
Uishh Mehmed - betui ke nama nih? Saya baik? Tidaklah ... anda cuma nampak sisi baik saya .. sisi jahat saya simpannnnnnnn .. grrrrr ..muhahahaha.... apapun, semua orang mahukan kebaikan, jadi berikan kebaikan agar orang terima kebaikan. Jangan disebar keburukan, sebab nama pun buruk ... so simpan ... ada ke nak pakai baju buruk?

Terima kasih join. Bagus bagus .. belajar sedkit2 gini. Tak perlu gopoh2.

::: nur azizul ::: berkata...

salam perkenalan, salam singgah,
salam follow...

jom jadi my next follower....

Mehmed - berkata...

hajar : dah go dah dik he heh

Mashitah : ko bole klik kat gambar kot..ada kat bloglist aku tu.

todt : aku dah pun buat benda yang tak salah tu..

athiqah : terima kasih daun keladi ahakss..nanti aku jalan2 kat blog kau ya..

sumaiyah ; cik kak memang orang sana he heh..

HH : ya ,aku tengah belajar dengan sabar ahakss..

nur azizul : kalau kau suruh,nanti aku ikut blog kau..mungkin esok? boleh kan..

Abang Jonni berkata...

hilang punca? ....kejar balik punca tu sampai dapat... huhuhuhu..

Pemilik Blog berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Mehmed - berkata...

dapat yang kadang2 tak dapat abg jonni ahakss..

mas saari berkata...

salam singgah dari blog BK..
happy blogging ok!

not irene berkata...

blog bangku kosong cantik tidak terperi
setiap segmen tetap saya ikuti
meh jemput ke blog kami
memyselfandnotirene nama diberi

Mehmed - berkata...

meh aku singgah blog korang..

Farah Fazen berkata...

ahakz..!