- S A H A B A T -

Rabu, 26 Oktober 2011

Proses | Harus


" Cinta ini masih didasar yang sama, dalamnya. Jika kau tahu bagaimana cara memasangkan lilin, aku juga tahu bagaimana nyalakan sumbunya. Kerana, inilah cinta. Ia perlu cahaya nan terang. "

17 ulasan:

Nur Aizureen Md Zahir berkata...

hasil cinta yg terang menyala biarlah kekal lama tanpa padam :)

delarocha berkata...

bila abis lilinnya?

adanaberkat berkata...

lilin lambat habiskan..tapi kalau ditiup angin padam!mak sihat ko dah sihat..poket? nak nyalakan sumbu kena li mancis api..ahok

asuhara sue berkata...

OMG! bahasa.......

ghost writer berkata...

untuk lebih terang perlukan keduanya.

cik ciput berkata...

saling melengkapi ya mehmed?

Mehmed - berkata...

Nur Aizureen Md Zahir: semua manusia harapkan begitu :)


delarocha: bila cintanya hilang.


abang D: ok,mancis pun mahal sekarang..ciss! Ahaks!


sue: omg! bahasa ibunda :P


gw: duet yang mantap!


cik ciput: betul,saling tindih menindih.

Miscellaneous Smiles berkata...

pakai matahari sudah, lagi terang =D

pemuzik jalanan berkata...

Dua dua pun perlu. Aku pasang lilin, kau nyala sumbu. Cukup?

Awww..

Mehmed - berkata...

Pijah: betul gak hehe lilin ada kerjasama berpasukan dik,kita perlu :)


Yuha: cukup ke? Ahaks!

aimie amalina berkata...

masih di dasar yg sama =]

ai likeee!

Herlisyatt berkata...

okay. ini sgt cool :)

sumbu dan lilin :))

3no gr33ny berkata...

hamba suka lama2 kat halaman tuan hamba ni =)

tapi agak terkedu bila nak komen sebab kena romen..huhu

keri ikhwan berkata...

kau jadi lampu... biar aku petik suisnya...
lg terang drpd lilin...

Mehmed - berkata...

aimie amalina: sila like status fb aku..Ahaks!


Herlisyatt: gabungan yang tak dapat dipisah :)))


3no gr33ny: aku pun suka duk bersila kat halaman kau ;)

*kau orang pertama terkedu..Ahaks!


keri ikhwan: betul lagi terang,tapi bila hidupkan lilin dan diusahakan bersama,itu lebih mencabar.

Nazz@Purple berkata...

dasarnya masih api..panas..hati2..jangan sampai terbakar nanti..

Mehmed - berkata...

Nazz: Harap-harap tak terbakar diri.