- S A H A B A T -

Sabtu, 2 Julai 2011

Proses | Kata

Hati kamu berbolak balik. Kalaupun dia selalu mengatakan cinta " saya sayang awak teramat ". Kamu sudah mahu rimas, bukan lagi sebagai hikmat. Kerana bagi kamu, perkataan itu bersifat emas, mahal untuk di ucap. Terlalu ekslusif untuk disebut-sebut.




Tidak perlu berkata dengan wajah selamba, luahan yang tidak peka. Seperti tiada makna. Tiada makna seperti tiada rasa. Dijiwanya, manusia itu.



Notha: Ya atau tidak, ye ke tak? Ah sudahlah! Bosan.

19 ulasan:

pemuzik jalanan berkata...

Yup! Betul aku sokong.
Takpayah nak bersayang sayang sangat la kan. Baru rasa eksklusif ;p

delarocha berkata...

benar, klu selalu sgt disebut, akan hilang eksklusifnya.

ghost writer berkata...

nikmat jiwa benar-benar telah lupus..

~Kisah Hati~ berkata...

benar tu... kata sayang itu klu terlalu kerap diucapkan... akan hilang harganya...

Si Hitam Manis berkata...

ya.kadang-kadang tk perlu ucapkan kata sayang.biar jiwa yg memahami.itu sudah cukup

Amiey White berkata...

Bila ia jarang disebut , dia pk aku tiada hati . walhal hanya dia dalam hati ini .

cik ciput berkata...

tak ada yang pernah cakap perkataan emas itu secara eksklusif untuk aku..kapan agaknya? =p

Bella Bell berkata...

sayang? susah kot saya nak ungkap.. kecuali pada mereka2 yang betul saya sayang.. :)

Miscellaneous Smiles berkata...

ouhh..ap tuu..~~

Fyqa berkata...

sbut skali jrg2 xpe
memadaii klo dh tau
;)

HAJAR hasan berkata...

adakalanya sayang itu bersifat abstra. sukar untuk ducapkan. sukar untuk ditunjukkan. :)

Pyka Rahmat berkata...

mulut gatal nak sebut. salahkan mulut.

asuhara sue berkata...

guna lagu untuk berkias pon bulehhhh kan med?

Mehmed - berkata...

semua pendapat aku sokong. boleh macam tu? Ahaks!

vampire's lovex berkata...

dah jadi panggilan,terbiasa. :P

Encik Psychopath berkata...

jika kata-kata tidak lagi releven, sentiasa berada disisi. itu cinta sejati.

cik sakdi berkata...

alah, cakap selalu la best, haha

intan.maisarah berkata...

jadi diri sendiri. :)

Mehmed - berkata...

vl: kau romantik. Ahaks!


Encik Psychopath: cinta sejati sudah pupus.mungkin. hehe!


cik sakdi: aku pun suka. ahaks!


intan.maisarah: juga bagus :')