- S A H A B A T -

Khamis, 21 Julai 2011

Proses | Paut

Bila sang kekasih terlalu kasih kepadamu, binalah ruang untuk kamu bernafas seketika. Dan, ciptakan perpisahan sementara. Untuk kamu tahu adakah cinta itu datang dari tuhanmu atau hanya nafsu semata.




Notha: Jika cinta dan rasa bersatu, berpautlah pada sesuatu.

17 ulasan:

Abang Jonni berkata...

kalau cinta monyet?...

kehkehkehkeh..


lama x dtg sini huhuhu. sihat bro?

Nurarnida Sabrina berkata...

pautan tidak kuat

Mehmed - berkata...

Abang jonni: biarkan dia bergayut. Ahaks! kau pun lama hilang.weh, sihat seadanya.


Nurarnida Sabrina: paut dan ikat kuat-kuat.

ghost writer berkata...

rasai ketiadaan sebelum menikmati keberadaan.

tuhan melahirkan cinta dan kita bernafas dengan cinta-NYA.

delarocha berkata...

kalau tiada tempat berpaut?

pemuzik jalanan berkata...

Cinta yang datang dari tuhan lebih indah dari cinta berlandaskan nafsu semata. Kan?

Paut kuat kuat. Biar tak jatuh :)

cik sakdi berkata...

ehem, boleh, tapi mcm susah jeee.. mungkin sebab kite budak kecik lagi. heheh *perasan.

vampire's lovex berkata...

lelaki memang suka buat2 berpisah2 kejap gini..tapi ada betol nye jugak.. huawawa...

asuhara sue berkata...

kalau terlalu kasih pun boleh melemaskan...

Fyqa berkata...

betol tuh.

klo yg cpat sgt dh ada pgnti ni cam memaen jekk rse.

alexa yussida berkata...

nak berpaut pada ape ye..hehe:)

cik ciput berkata...

susah..gawat..bila perpisahan sementara menjadi perpisahan yang lama, kekal hingga akhirnya..sungguh, aku serik!

*saya ada burung pipit satu hari jatuh sakit lalalala

Mehmed - berkata...

gw: cinta-Nya melimpah,kadang terlupa


delarocha: cari tempat ikatan.kau belum ada lagi ke? Ahaks!


yuha: betul la sangat.


cik sakdi: kecik lagi eh? Ahaks!


vL: lelaki je ke? wahwahwah!


sue: sebenarnya, ikut kemahuan manusia tu juga.aku rasa. heheh!


Fyka: nanti kau jumpa yang bukan memain :')


alexa yussida: kau pun belum lagi? berpaut pada pokok atau ikat tali sehidup semati. hah! heheh


cik ciput: cinta jarak jauh? dulu lain. Ahaks!

*seekor labah-labah cuba panjat...lalala (juga tembak)

Abu Huzaifah berkata...

hehe... ayat mmng terbaikk.. :D

Siti Mashitah Saidin berkata...

paut pada apa?

Mehmed - berkata...

Abu Huzaifah: kau pun hehe ;'D

SMS: kau rasa? Ahaks!

~Cahaya Hati~ berkata...

ya... kadang perpisahan sementara itu mula menampakkan kebenaran realitinya~