- S A H A B A T -

Sabtu, 12 November 2011

Proses | Lemas


"Cinta ini sudah pada tahap jingga. Ia boleh berubah pada bila-bila masa, parameternya. Surut, akan lebih baik. Lebih indah buat kita. Jika ia naik dan memuncak ke tahap merah, pasti bahaya. Terlalu dalam juga deras arusnya. Mungkin pada saat itu, kau dan aku tidak mungkin bersama, asmara. Bubar sudah perkongsian dua jiwa. Lemaslah aku dengan cintaku. Tenggelamlah engkau dengan kenangan masa lalu. Bersama..."

16 ulasan:

blog-tips-kurus berkata...

jiwang aaaa... ;)

aimie amalina berkata...

surut dan naik itu memang cinta!

cik sakdi berkata...

hahah cinta pon leh berubah arah dengn selambanya hehehe

keri ikhwan berkata...

Merah tanda berhenti....

pemuzik jalanan berkata...

Aku tak suka bila tetiba nak muncul rasa cinta bagai tu.

Lemas, memang.

Mutiara Bernilai berkata...

aku suka memilih untuk lemas dalam sorotan warna jingga.. :D

dill berkata...

cinta. macam2 warna :)

dill.

ghost writer berkata...

seperti api yang mencapai tahap jelaga.sekali letak terus menjadi abu.

cinta kalau sudah sampai tahap kritikal,perbuat apa pun,ianya sia-sia.maka,dibiarkan saja.

Bella Bell berkata...

ehem. kemain jiwang ea. hikhik. ^^



bro mehmed apa khabar? baik?

Mehmed - berkata...

blog-tips-kurus: aku kekadang camni la..teruk ke? hehe!


aimie amalina: cinta juga selalu duduk ditengah.


cik sakdi: tula,selamba dek je kan..Ahaks!


Yuha: kau tak tau ke cinta memang macam-macam jenis tahap..tiba-tiba pun cinta..heh! coklat?


keri ikhwan: berhenti juga tamat.


Mutiara bernilai: nah,manusia memang berhak memilih apa yang sepadan dengannya..


dill: aku suka warna yang lembut,tenang.


gw: nasib baik baru tahap jingga.masih ada peluang dari keduanya.


Bell: tula,nampak sangat eh dik? Ahaks!

sihat dik bell,eh kau tengah bercinta balik ke?selamat untuk kau.cinta..

blog-tips-kurus berkata...

'kekadang' ke selalu? eleehhhh...!!

*sila update wahai bro! :-)

hanaahmad berkata...

sakitnya kelemasan. aku sakit hati.

Bella Bell berkata...

ha? bercinta balik? err. tak paham. hehe.

adanaberkat berkata...

aku tak Lemas dan Jemu dalam mencintai Tuhan ku..harap kaupun begitu

keri ikhwan berkata...

bila nk update blog ni? haha

pemuzik jalanan berkata...

Med jangan hilang lama lama. Kau dah lemas ke?