- S A H A B A T -

Ahad, 10 November 2013

Proses | Ubah



Salam.


Apa sudah jadi dengan aku? Apa sudah jadi dengan engkau? Dan, apa sudah jadi dengan semua orang?


Kau ada jawapan?


Terima kasih sebab masih mahu ambil tahu, aku tahu kau belum jemu. Tetapi......








Notha: Ubah tu hijrahkan? Ya, aku banyak tanya. Ahaks!

7 ulasan:

the malay male berkata...

mcm mcm hal sudah terjadi, byk yg dah berubah :-)

Mehmed - berkata...

ya, macam hal aku..hidup itu proses kan? ahaks! harap-harap semuanya baik. dan baik-baik.

Tanpa Nama berkata...

Engko pergi mana ni wey! Aku dah berfotosintesis dah tunggu engko update med!

-yuha malas login.


Mehmed - berkata...

macam biasa,pergi betapa Ahaks! ceh kau.tau la hati berbunga hahaa aku ada tulis lirik dan melodi sekali pasal cinta.molek kan? aku nak tukar balik nama blog fotosintesis..

asuhara sue berkata...

yay! akhirnya kau kembali med!
kau tau tak aku rindu kau? ehh..tulisan kau? kihkihkih

Mehmed - berkata...

yay! sue sue...byk betul tempat ko bejalan kan..seronok la..baik untuk ko sue hehee..

Didik Ariyanto berkata...

Dangdut
Dangdut Koplo
Dangdut Koplo Indonesia
Dangdut Koplo Terbaru
Download Dangdut Koplo


LINK PARTNER :

KLG
KLG ASLI
KLG ORIGINAL
KLG HERBAL
OBAT KLG
OBAT KLG ASLI
KLG USA
KLG PILLS USA
KLG TABLET
KLG PILLS
KLG PIL
KLG PEMBESAR PENIS
PEMBESAR PENIS KLG
KLG OBAT PEMBESAR
PEMBESAR KLG
OBAT PEMBESAR KLG
PEMBESAR PENIS
OBAT PEMBESAR PENIS
PEMBESAR ALAT VITAL
PEMBESAR PENIS HERBAL

AGEN VIMAX ASLI | OBAT PEMBESAR PENIS | VIMAX CANADA
Alat Pembesar Penis
Vimax ProExtender Alat Terapi Pembesar Penis
Vakum Pompa Alat Pembesar Penis Alami
Minyak Pembesar Penis
Cream Pembesar Penis Kuda Hitam Jantan
Arabian Oil Minyak Pembesar Penis Permanen
Lintah Oil Papua Asli Ramuan Obat Pembesar Penis Alami
Cobra Oil Super USA Ramuan Obat Pembesar Penis Alami
Black Mamba Oil Africa Ramuan Obat Pembesar Penis Alami