- S A H A B A T -

Rabu, 25 Januari 2012

Proses | Orang

Jika segala pengorbanan tidak dibayar dengan harga setimpal, apa kau rasa? Malah harga itu diminimumkan lagi. Ucapan terima kasih juga makin sukar dilafaz oleh orang yang bernafas. Belaian tidak lagi kau rasa. Kesatuan diragut masa entah kemana. Ahh! Kecewa.




Tetapi, kita tidak mahu lagi jiwa bermain lagu hampa bukan. Semangat harus terus menerus, mengepam rentak merdeka. Dengan penuh rasa. Bahagia tanpa kecintaan? Mahu juga kalau itu elok buat survival. Namun, tiket untuk ke syurga perlukan cinta, cinta itu yakin. Jadi bercintalah untuk, alif ba ta.












Notha : Malaiu, mari menyatu...senyum kan? Ahaks!

6 ulasan:

blog-tips-kurus berkata...

berkatnya tetap ada, mungkin kita je yg tak perasan..

vampire's lovex berkata...

mungkin apa yg di kerjakan tu akan di balas juga satu hari nanti. kan?

;)

hai saya hyunah.. hahahah

c'axoera berkata...

1st time visit kot kat sini :D


heluuuuu ;)
http://ch000tz.blogspot.com/2012/01/move-it-move-it.html

asuhara sue berkata...

hidup adalah apa yang kita tentukan dan kalau ingat Sang Pencipta aku yakin apa pun yang datang dapat diatasi dengan kesyukuran. setuju med?

keri ikhwan berkata...

sebab itu digelar manusia. apa bangsa pun sama. mudah lupa. lupa untuk berterima kasih, lupa untuk bersyukur.
CINTA.err... mngkin itu jawapannya :)

Mehmed - berkata...

blog-tips-kurus : tak perasan memang selalu..aku kot hehe


vampire's lovex : buat baik dibalas baik. lebih kurang macam tu kan maksud kau...

saya rain...Ahaks!


c'axoera : hai hai hai :D aku pun dah lawat kau..


sue : "hidup adalah apa yang kita tentukan" aku suka ayat tu.setuju sangat sue :-)


keri ikhwan : cinta dah jatuh wajib. manusia dan orang,kadang-kadang ada bezanya. Ahaks!