- S A H A B A T -

Isnin, 21 Mac 2011

Proses | Percubaan


Salam..Inilah satu percubaan. Sebagai manusia yang baru nak bermula. Bagus atau tak, aku tak perlu kisah. Inilah satu percubaan. Ulasan, tulisan, puisi atau segala isi kandungan blog ini adalah dari pendapat aku sendiri..Peribadi..Dari apa yang aku pandang, yang aku rasa ataupun dari apa yg aku baca, bukan ilmiah tapi kadang-kadang bermain dengan emosi.

Kenapa aku perlu sangat buat blog ini? Supaya aku dapat berkongsi dengan cepat dengan orang lain dan dapat belajar sesuatu dari sini. Inilah satu percubaan dari aku. Belajar sesuatu yang baru, buat aku sikit teruja. Walaupun isinya tak seberapa, aku suka buat apa yang aku suka.

Awas !!! Tulisan pada blog ini terkadang membuat manusia ; rasa memualkan, memalukan, menyampah, mengarut, menyumpah, mengada-ngada, menakutkan, meninsafkan dan membosankan. Terimalah seadanya kerana blog Jiwalogy ini tercipta atas satu percubaan manusia seperti aku. ;')-

Tiada ulasan: