- S A H A B A T -

Khamis, 29 Mac 2012

Proses | Resam

JIka kau tahu betapa hati ini berontak, kacau. Berperang mahu bicara berdepan dengan lisan atau ayat-ayat yang keluar melalui jari-jari dengan mu...Tetapi keadaan buat aku terpaksa menolak. Tidak! Tidak!. Berlawan-lawan dengan akal serta prinsip. Sesak.


Sengaja aku menampak kan sedikit ego seorang lelaki. Sebenarnya, terpaksa. Yang selalunya cuma menurut dan lemah, untuk kau belajar sesuatu. Sesuatu tentang huruf, perkataan, juga tona suara bagaimana harus kau guna untuk bicara sama ini manusia.


Kau harus hormat dengan patuh setiap nilai yang kita sama terapkan. Itu perjanjian, dan ini permulaan. Maafkan aku cinta. Semuanya kerana kasih juga sayang, aku meracau.


Tuhan, ini mungkin lebih lagi.











Notha: Sialan, ini bukan aku..............Ahaks!

4 ulasan:

Nazz@Purple berkata...

Nota hati seorang lelaki?

ghost berkata...

maknanya masih banyak ego yang kau tak tunjukkan.

"im telin my story" berkata...

nape ni?mcm ade masalah cinta jer??abg ape khbr?lama tol su xdgr citer...?so how ur life?ok or makin ok?;)mest abg tgh bahagia sekarg sbb da ade insan tersayag dicc....su doakan abg bahagia jagn sombong2 ok....;p

Nurarnida Sabrina berkata...

bukan kau? tok sah dok cover2.hak hak hak